13.09.2014 г.

Fuck you, darling

Минала съм през школата на най-манипулативното копеле, което населява този континент, и оцелях да съм отново себе си. Почти.

И моята лудост е здраво овързана. Ти не носиш бельо, знаем. Какво да ти кажа, принцесо на нощните заведения (собствените съмнения), личи си. Признавам, че имаш плюсове и дразниш любопитството ми, но ,о, боже, ако махнеш идиотската си маска, вероятно ще се разпаднеш на части. Това май не ти харесва.  В момента изпитвам сериозни съмнения, че нещо в целия цирк ти харесва въобще. Но, моля, не разкривай душата си и липсата и. Остани неразбран в прекрасно изградения си лабиринт, в който регулярно се губиш. Хубаво е, че не питаш за чуждите липси. Теб такива не те вълнуват, а душевният ексибиционизъм не е мой приоритет.  Ала не мога да не се чудя...
...някога докосван ли си бил със обожание и възсторг от човек, на когото очите му знаят само теб.
...този, който ще прокара пръсти по гръбнака ти и ще поеме част от товара ти.
...усмивката му ще да е спонтанна, а вкусът пристрастяващ.
...а сексуалните ви фантазии ще отстъпват на десетина минути спокойствие всяка сутрин.
...боли ли те да си фалшив себе си?

Ох, извинете! Забравих, че това са романтични глупости!

Да. Сега се шегуваш, че би ме изчукал. Не само мен очевидно. Чудесно. Поздравления. Нареди се на опашката, ще има фейс-контрол. Имаш самочувствие и либидо за целия клуб и си убеден, че всички останали сме глупаци без капчица интелект или воля. Драги, ще те изненадам. Аз се давам сама на себе си, други не ми трябват тази вечер.

Посвети се и ти.

2 коментара:

m каза...

Дежа-ву мъч?

LN каза...

Хич.
Само малко.

Публикуване на коментар

ами ти? какво мислиш?