25.04.2010 г.

Студент(с)ки и типични случки

Наложи ми се отново да отида до Студентски град. Има нещо в този квартал, от което ме полазват тръпки по гърба. Особенно вечер, особенно сама. Особенно пролетно време с калните улички и сумрачните ъгли. Може да се дължи на факта, че аз съм централно живуща, на място с работещи (все още) улични лампи и много хора по всяко време на денонощието. Добре де. И там, в Студентки град има хора по всяко време на денонощието. Само дето са от типа, който не искам да срещам. Има и лампи...от време на време светят. 
Та по ирония на съдбата често ми се случва да се прибирам оттам посред нощите. Няма как. Около 90 процента от приятелите ми живеят някъде в този район. Понякога докато се опитвам да си хвана такси проклинам факта, че съм жена. Някакси точно това, което е принципен плюс и помага в повечето ситуации, в тази ми изневерява.
Четиредесет минути, за да си хвана такси? Подсвирквания, подмятания и накрая гнусен шофьор, който ми предлага "за една бърза" да ме хвърли до центъра? Мамка му! Но понякога мразя искренно този град и хората в него (поне тази част от тях)!

снимка: maxlake2

1 коментар:

YMY каза...

Ами да... Не помня кой точно клас бях в гимназията и за нещо ми се беше наложило с родителите си да отидем до СГ... Май беше за да снимат едни неща на евтиния ксерокс там - така покрай другата работа. Още тогава, а и след още няколко такива посещения си казах, че там не искам да ходя за нищо на света... освен ако не е крайно наложително. Не понасям въпросния "град"... Може и аз да споделя някой път какво точно имам против него. Въпросът е, че сега и аз живея в центъра (приблизително)... Хаха, по случайност - в диагонално противоположната посока! :-D Но колкото и иронично да звучи - координатите бяха избрани не нарочно да са така спрямо СГ. И да - сякаш всичките ти приятели са там. И ти се налага да отидеш... не можеш да се изолираш 100%... и пак идва време да псуваш този факт на въщане! :-Х

Публикуване на коментар

ами ти? какво мислиш?