16.09.2014 г.

Lady, may I?

Скъпа, искам да те чукам...

Искам да опитам дълбините ти, да се заровя в тях до край, да те разтворя до пределите на бедрата ти. Пръстите ми ще се впиват в тях до синьо. Искам да те боли, така както мен ме боли от желание. Ти и твоите мръснишки танци, ти и влудяващата ме миризма, която мога да подуша през сините ти дънки, ти и зелените ти очи, които се разширяват до безкрайност, когато ме фокусират в тъмнината.
Мамка му, ще бъде грубо.
Ще викаш.
Ще те имам, с и без разрешение ти и не ми дреме за своенравното ти благоприличие. Не си послушна и го знаем от секундата, в която погледите ни се срещнаха в една права. Смееше ми се измежду огнено червените си кичури. Подмамваше ме както пламъците викат крехките нощни пеперуди, но мила моя, аз съм потоп и няма да ме удържиш.
Не обещавам, че ще ти хареса моето друго аз, захвърлило галантната усмивка и търпение.  Заслужаваш да те чакам повече. Вероятно също заслужаваш цветя и държане на ръце в парк. Някой друг би изминял цялата пътека с теб, но ние ще наваксваме после.
Евентуално.
Аз искам теб! Сега!!! Бъди само моя и ме накарай да ликувам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ами ти? какво мислиш?